środa, 2 stycznia 2013

Droga Do Ciebie - początek


01-01-12, 13:49 - Dodaj post do ulubionych  #1294 (permalink)
Kwartalna Mamuśka

delfina5's Avatar
 
mazowieckie 

Zarejestrowany: 29-03-2011
Posty: 3 585
586 podziękowań w 447 postach
Domyślnie

Cytat:
MAMUSIA napisała Zobacz post
Dziewczyny jeszcze raz wszystkiego najlepszego w 2012 roku żeby każda z nas zaszła w upragnioną ciąże i tuliła w ramionach zdrowe dzieciątka
Pierwsza część się spełniła, teraz trudne oczekiwamie na drugą.
Nie potrafię myśleć pozytywnie.
Nie gratulujcie, proszę. Dodawajcie otuchy...


01-01-12, 14:08 - Dodaj post do ulubionych  #1295 (permalink)
Kwartalna Mamuśka

Moni@'s Avatar
 
Domyślnie

delfina...trzymam zacisniete kciuki, jestesmy z Toba od poczatku, bedziemy do samego konca, oby byl szczesliwy 



01-01-12, 14:24 - Dodaj post do ulubionych  #1296 (permalink)
Kwartalna Mamuśka

Moni@'s Avatar
 
Nie jestem idealna, ale idealnie sobie z tym radze...

Zarejestrowany: 29-10-2011
Miejscowość: Londyn
Posty: 3 685
Nastrój: 
671 podziękowań w 571 postach
Domyślnie

My wczoraj spędziliśmy miły wieczór w gronie rodzinnym, było trochę tańców, duzoooo pysznego jedzonka i fajna atmosfera:))

Mój brat oświadczył się swojej dziewczynie dokładnie o północy  byliśmy przed domem i oglądaliśmy fajerwerki, nawet udało sie zrobic zdjecie jak przed nia kleczy a ona biedulka rozplakala sie...wszyscy bylismy bardzo wzruszeni...ogolnie super! 

Mnie cos dzisiaj pobolewa zoladek, ale to pewnie z powodu tej mieszanki wszystkiego z wczoraj...dla mnie dzisiaj woda z cytryna:)

P.S. Mój maż mnie wczoraj pozytywnie zaskoczył .. był bardzo towarzyski, zawsze ucieka przed północą spać, ale wczoraj bardzo fajnie się bawiliśmy a w nocy drugi miesiąc miodowy hahaha... 


 01-01-12, 15:20 - Dodaj post do ulubionych  #1297 (permalink)
Mistrz

_Alfa_'s Avatar
 
Aurelka Migotka :D


Domyślnie

Delfina, ja pogratuluję jak zobaczę pierwsze zdjęcie :) Póki co też trzymam kciuki, oby wszystko się dobrze ułożyło... No i żeby to był początek szczęśliwego łańcuszka :P


 02-01-12, 19:48 - Dodaj post do ulubionych  #1304 (permalink)
Pierwsze kroki

shleby's Avatar
 
będę mamą :)

Domyślnie


Delfina - żyj chwilą, nikt z nas nie zna jutra.


03-01-12, 19:29 - Dodaj post do ulubionych  #1309 (permalink)
Kwartalna Mamuśka

Moni@'s Avatar
 

Domyślnie

hejka kobitki:))


delfina5
pisz co u ciebie...nie odzywasz sie do nas, daj znac czy wszystko ok 


03-01-12, 19:49 - Dodaj post do ulubionych  #1310 (permalink)
Kwartalna Mamuśka

delfina5's Avatar
 
mazowieckie 

Zarejestrowany: 29-03-2011
Posty: 3 585
586 podziękowań w 447 postach
Domyślnie

Nie ma o czym pisać . Staram się nie pamiętać. Na razie po prostu czekam. Na wizyty nie będę lecieć bo nie ma po co. Teraz i tak nic wizyta nie wniesie. Na USG w ogóle za wcześnie, tylko nerwy, oczekiwanie i strata kasy. Umówię się dopiero w lutym. Nie chcę iść po to aby usłyszeć "na razie nic nie widać, trzeba poczekać 2 tygodnie". Pójdę najwcześniej w 10 tygodniu. Wtedy albo wóz albo przewóz.

Biorę folik. Badań na razie nie robię. Bety w ogóle nie mam zamiaru. Nienawidzę tego badania.

W pracy inwentaryzacja. Dużo roboty.


03-01-12, 22:13 - Dodaj post do ulubionych  #1311 (permalink)
Kwartalna Mamuśka

Moni@'s Avatar
 
Nie jestem idealna, ale idealnie sobie z tym radze...

Zarejestrowany: 29-10-2011
Miejscowość: Londyn
Posty: 3 685
Nastrój: 
671 podziękowań w 571 postach
Domyślnie

delfina5
rozumiem twoje nastawienie i twoj dystans, zreszta i tak cie podziwiam, mysle, ze jestes bardzo silna psychicznie
choc wiem, ze kazde niepowodzenie zostawia w czlowieku jakas ryse...

moge powiedziec tylko jedno - wszystkie na tym watku trzymamy za ciebie kciuki i ci kibicujemy 


03-01-12, 23:06 - Dodaj post do ulubionych  #1312 (permalink)
Kwartalna Mamuśka

delfina5's Avatar
 
mazowieckie 

Zarejestrowany: 29-03-2011
Posty: 3 585
586 podziękowań w 447 postach
Domyślnie


Nie jestem silna psychicznie Moniś. W sierpniu, to było szaleństwo.

Teraz, to po prostu, mechanizm obronny, zakorzeniony przez owe rysy.

Póki co, będę się tu rzadko pokazywać. Nie chcę się nakręcać. A czynne uczestnictwo na tym forum, bardzo to potęguje.

Liczę na wasze zrozumienie. Odezwę się czasem.

Buziaczki i powodzenia! Życzę Wam dziewczyny samych mądrych decyzji.

Dziękuję za ciepłe słowa.


 03-01-12, 23:30 - Dodaj post do ulubionych  #1313 (permalink)
Kwartalna Mamuśka

Moni@'s Avatar
 
Nie jestem idealna, ale idealnie sobie z tym radze...

Domyślnie

delfina5
zagladaj czasem...rozumiem, na mnie forum dziala dokladnie tak samo...czasem mam takie fazy ze jak wejde to...moje problemy i watpliwosci schodza na drugi plan i strasznie sie nakrecam na ta ciaze...u mnie to jest tak: "Chce sie i boje sie"

ale akurat po poronieniu bardzo mi pomoglo...to dlatego, ze sa tu osoby, ktore w podobnym czasie przechodzily ta sama tragedie...

ale w zupelnosci Cie rozumiem, moge tylko zyczyc sily i wytrwalosci, spokoju ducha i pozytywnych mysli

trzymaj sie cieplutko!


04-01-12, 18:28 - Dodaj post do ulubionych  #1317 (permalink)
Mistrz

_Alfa_'s Avatar
 
Aurelka Migotka :D


DELFINA
O tak, zaglądaj, my tu wszystkie z Tobą jesteśmy! Mam nadzieję, że Ci się uda, trochę więcej wiary (wiem, głupio brzmi), troszkę luzu, żeby w razie co nie rozczarować się znowu. Aczkolwiek liczę na to, że tym razem wszystko będzie już dobrze. I będziesz tą, która rozpocznie naszą wątkową passę :)


 08-01-12, 12:50 - Dodaj post do ulubionych  #1364 (permalink)
Kwartalna Mamuśka

delfina5's Avatar
 
mazowieckie 

Zarejestrowany: 29-03-2011
Posty: 3 585
586 podziękowań w 447 postach
Domyślnie

Działacie dzisiaj coś z Orkiestrą?

Dziś wiozę kilkadziesiąt fantów na losowanie, które organizują dzieciaki w lokalnej szkole.

Myślę sobie, że w tym roku zbierają m.in dla przyszłych mam, które mogą mieć kłopoty. To tak jakby dla nas :)

No to trzeba coś pomóc :)


08-01-12, 12:54 - Dodaj post do ulubionych  #1365 (permalink)
Kwartalna Mamuśka

Moni@'s Avatar
 
Domyślnie

delfina5
Witaj:)
Czy mozna pomoc jesli jest sie za granica?

Jak Twoje samopoczucie?



08-01-12, 13:43 - Dodaj post do ulubionych  #1366 (permalink)
Kwartalna Mamuśka

delfina5's Avatar
 
mazowieckie 

Zarejestrowany: 29-03-2011
Posty: 3 585
586 podziękowań w 447 postach
Domyślnie

Pewnie, że można! Nawet w Londynie działają.
Znalazłam na necie link XX Finał WOŚP ? Londyn 2012

Nie trzeba dużo, może być niewiele, aby dało wielu darczyńców.


A samopoczucie bardzo dobre. Dziękuję. Jak pisałam, żadnych zmian, żadnych lekarzy , badań czy wizyt.
Będzie jak w UK :) No, może 2 tyg wcześniej, bo u Was chyba dopiero od 12 tygodnia jest możliwość badań i wizyty u gin?


08-01-12, 14:17 - Dodaj post do ulubionych  #1368 (permalink)
Kwartalna Mamuśka

Moni@'s Avatar
 
Nie jestem idealna, ale idealnie sobie z tym radze...

Zarejestrowany: 29-10-2011
Miejscowość: Londyn
Posty: 3 685
Nastrój: 
671 podziękowań w 571 postach
Domyślnie

delfina5

dzieki za linka:)

tak, w UK pierwsze USG ok. 12 tygodnia, a pierwszy wywiad z polozna i zalozenie karty ciazy miedzy 10 a 12 tyg.

ja sie jakos inaczej czuje ostatnio...i ciagle kreci mi sie w glowie

mam male przeczucie...zobaczymy czy sie sprawdzi 


08-01-12, 15:12 - Dodaj post do ulubionych  #1369 (permalink)
Kwartalna Mamuśka

delfina5's Avatar
 
mazowieckie 

Zarejestrowany: 29-03-2011
Posty: 3 585
586 podziękowań w 447 postach
Domyślnie

Też tak pomyślałam, jak wspominałaś o swoich objawach. Ale każda z nas lepiej zna swoje ciało, niż podręczniki i doktor google
__________________



10-01-12, 10:38 - Dodaj post do ulubionych  #1398 (permalink)
Kwartalna Mamuśka

Moni@'s Avatar
 
Nie jestem idealna, ale idealnie sobie z tym radze...

Zarejestrowany: 29-10-2011
Miejscowość: Londyn
Posty: 3 685
Nastrój: 
671 podziękowań w 571 postach
Domyślnie

Witam kobietki :))

Ooopsy

No najwczesniej bede testowac dopiero w poniedzialek, bo w niedziele powinna przyjsc @
Poza kilkoma symptomami, ktore zreszta przewaznie mam tez przed okresem, to bardziej moje przeczucie mi podpowiada...w sumie to moge sie tez mylic prawda?

ma-mmi

Dzieki za kibicowanie, ja tez was czasem podczytuje i jednemu nie moge sie nadziwic...jak te wasze maluchy szybko rosna...niedawno noworodki, a teraz obdzielaja juz swiadomymi, przeslodkimi i bezzebnymi usmiechami...niesamowita sprawa 

Tak sie zastanawiam...czy nie powinno juz byc watku wrzesniowego? Z mojej ostatniej @ termin wypadalby na 26-go wrzesnie, wiec tak mysle ze kilka wrzesnioweczek mogloby juz byc, ale na razie ciszaaaa...ten watek zapewne czeka na nas!!!! 

Na koniec jeszcze raz sie pytam: gdzie jest reszta dziewczyn??? nadal netu nie maja??

Milego dnia!!!! 


 10-01-12, 12:35 - Dodaj post do ulubionych  #1399 (permalink)
Kwartalna Mamuśka

delfina5's Avatar
 
mazowieckie 

Zarejestrowany: 29-03-2011
Posty: 3 585
586 podziękowań w 447 postach
Domyślnie

Bo pewnie wrześniówki nie chcą zapeszać.
Kiedy miałaś ostatni @ ?



10-01-12, 13:00 - Dodaj post do ulubionych  #1400 (permalink)
Kwartalna Mamuśka

Moni@'s Avatar
 

Domyślnie

Hej delfina, pierwszy dzien ostatniej miesiaczki to 18 grudnia. Nie pisze więcej bo bazgram z komory...grr


10-01-12, 13:58 - Dodaj post do ulubionych  #1401 (permalink)
Kwartalna Mamuśka

delfina5's Avatar
 
mazowieckie 

Zarejestrowany: 29-03-2011
Posty: 3 585
586 podziękowań w 447 postach
Domyślnie

Z jakiej komory?!

Dzwoniłam dziś do gin aby spytać, które z badań robić w obecnej sytuacji. Większość miała być robiona po najbliższej @.
No i niestety kazała mi jutro po 18-tej do siebie przyjść...
Ech...


10-01-12, 14:52 - Dodaj post do ulubionych  #1402 (permalink)
Mistrz

Oopsy Daisy's Avatar
 
Księżniczka Ciętej Riposty ;-)

Zarejestrowany: 3-05-2010
Miejscowość: UK
Posty: 13 349
Nastrój: 
1 542 podziękowań w 1 216 postach
Wyślij wiadomość przez MSN do Oopsy Daisy Wyślij wiadomość przez Gadu Gadu do Oopsy Daisy
Domyślnie

Monia życzę Ci , aby to była upragniona ciąża !

Delfina Tobie kibicuję i trzymam kciuki by wszystko było tak jak być powinno!

Ja nadal się przełamać jakoś nie mogę ...


 10-01-12, 16:49 - Dodaj post do ulubionych  #1409 (permalink)
Kwartalna Mamuśka

Moni@'s Avatar
 
Nie jestem idealna, ale idealnie sobie z tym radze...

Zarejestrowany: 29-10-2011
Miejscowość: Londyn
Posty: 3 685
Nastrój: 
671 podziękowań w 571 postach
Domyślnie

w koncu zawitalam do domciu...caly dzien w rejsie...

delfina

z komory znaczy z piwnicy gdzie zamyka mnie maz jak jestem niegrzeczna 

ewentualnie z telefonu komorkowego 

a tak w ogole to myslalam ze ty sie lapiesz na sierpniowki jeszcze? czy sie myle...?

i daj znac co tam na wizycie...tylko ja na twoim miejscu nie dalabym sie zbadac ginekologicznie...za bardzo inwazyjne badanie...niech sie fasoleczka porzadnie zagniezdzi


10-01-12, 17:37 - Dodaj post do ulubionych  #1410 (permalink)
Kwartalna Mamuśka

delfina5's Avatar
 
mazowieckie 

Zarejestrowany: 29-03-2011
Posty: 3 585
586 podziękowań w 447 postach
Domyślnie

Nie wiem na co się łapię. Nie sprawdzałam z premedytacją. Chcesz to sprawdź. Bo ja obiecałam sobie, że na ten kalkulator nie wejdę.

Ostatni @ 1 grudnia. Ostatni cykl 28 dni.

Co do badania, nie słyszałam wcześniej o żadnych zagrożeniach przez badanie gin.


 10-01-12, 19:02 - Dodaj post do ulubionych  #1412 (permalink)
Kwartalna Mamuśka

Moni@'s Avatar
 
Nie jestem idealna, ale idealnie sobie z tym radze...

Zarejestrowany: 29-10-2011
Miejscowość: Londyn
Posty: 3 685
Nastrój: 
671 podziękowań w 571 postach
Domyślnie

delfina5

sprawdzilam oczywiscie...jakby co to jednak bylby wrzesien, wiec jesli mnie przeczucie nie myli i wszystko pojdzie dobrze to bedziemy tam razem

ale to na tyle gdybania

juz wiecej nie bede

obiecuje





 10-01-12, 20:13 - Dodaj post do ulubionych  #1414 (permalink)
Mistrz

_Alfa_'s Avatar
 
Aurelka Migotka :D


Domyślnie



Delfina, ja bym nie wytrzymała :P


11-01-12, 22:00 - Dodaj post do ulubionych  #1444 (permalink)
Kwartalna Mamuśka

delfina5's Avatar
 
mazowieckie 

Zarejestrowany: 29-03-2011
Posty: 3 585
586 podziękowań w 447 postach
Domyślnie

Byłam u gin.
Zrobiła mi badanie USG dopochwowe.
Powiedziała "Gratuluję żywej ciąży"
"Skąd Pani wie że żywej?" - nie brałam pod uwagę, że poza pęcherzykiem cokolwiek więcej będzie już widać
"To ja Pani pokażę skąd. Tylko proszę spokojnie oddychać i się nie poruszać"
i pokazała
TRZEPOCZĄCE SERDUSZKO

6 tydzień. Mały twardziel. Jeszcze nigdy w tak wczesnej ciąży nie widziałam bijącego serduszka.

Założyła mi kartę ciąży (czego żaden z lekarzy ostatnio nie zrobił, więc chyba jest dobrej myśli).
Mam być za 2 tygodnie z badaniami. Na razie acard, duphaston 2 x dziennie i folik.
Boję się zbyt dużego entuzjazmu.
...ale tak bardzo ci kibicuję maluchu.


 11-01-12, 22:06 - Dodaj post do ulubionych  #1445 (permalink)
Kwartalna Mamuśka

Moni@'s Avatar
 
Nie jestem idealna, ale idealnie sobie z tym radze...

Zarejestrowany: 29-10-2011
Miejscowość: Londyn
Posty: 3 685
Nastrój: 
671 podziękowań w 571 postach
Domyślnie

Maluszku kochany my tez tobie kibicujemy!!!!!!!

delfina gratuluje trzepoczacego serduszka...zaloze sie, ze czujesz sie dzisiaj o niebo lepiej 


11-01-12, 22:19 - Dodaj post do ulubionych  #1449 (permalink)
Kwartalna Mamuśka

delfina5's Avatar
 
mazowieckie 

Zarejestrowany: 29-03-2011
Posty: 3 585
586 podziękowań w 447 postach
Domyślnie



Boję się zbyt dużego entuzjazmu. Przynajmniej nie martwię się już, że pęcherzyk po raz 3 może okazać się pusty.
Teraz modlę się aby maluch przetrwał.
Minusy badania są takie, że bardzo spersonifikowałam sobie tego malucha. Ciężko już myśleć jak o zlepku komórek. Wiem , że gdyby coś się stało, znowu będzie cholernie bolało. Póki człowiek nie zobaczy tego walczącego serca, jest łatwiej.

Boję się nawet być dobrej myśli.
Człowiek teraz będzie na przemian happy i zamartwiał się.
Teraz aby przekroczyć magiczne 12 tygodni. Potem stres na badaniach genetycznych. Dużo mnie czeka emocji.


11-01-12, 22:37 - Dodaj post do ulubionych  #1450 (permalink)
Kwartalna Mamuśka

Moni@'s Avatar
 

Domyślnie

delfina pamietaj, ze bedziemy z Toba przez caly ten czas, pisz o swoich rozterkach, ja jak sie "wypisze" co lezy na watrobie, to naprawde mi lzej...tym bardziej ze takie fajne babeczki tu mamy na naszym watku 


11-01-12, 23:13 - Dodaj post do ulubionych  #1451 (permalink)
Kwartalna Mamuśka

MAMUSIA's Avatar
 

Domyślnie

hejka ja dziś napisze krótko
delfina gratuluje będzie dobrze


12-01-12, 03:18 - Dodaj post do ulubionych  #1454 (permalink)
Mistrz

Oopsy Daisy's Avatar
 

Domyślnie

Delfina Kochana będzie dobrze ! Już wiesz że w środku bije pięknie serduszko! Trzymam kciuki za dalsze bicie !


12-01-12, 08:39 - Dodaj post do ulubionych  #1455 (permalink)
Mistrz

_Alfa_'s Avatar
 
Aurelka Migotka :D

Domyślnie

Delfinko kochana 

To ja też trzymam kciuki, 1/100 sukcesu za nami :)


12-01-12, 15:53 - Dodaj post do ulubionych  #1468 (permalink)
Kwartalna Mamuśka

delfina5's Avatar
 
mazowieckie 

Zarejestrowany: 29-03-2011
Posty: 3 585
586 podziękowań w 447 postach
Domyślnie

Samopoczucie ok. Jestem w pracy i mogę na chwilę zapomnieć o martwieniu się :)

Wczoraj miałam lekkie mdłości ale spoko do opanowania. Ale jak mnie one ucieszyły bo dotąd nie miałam wcale:)
Jeszcze mi się znudzą :)

Tu dodam, nie znudziły mi się, bo w zasadzie mdłości nie miałam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz