środa, 12 grudnia 2012

Spokój / Niepokój


Stary 13-08-11, 21:45  #82 (permalink)
Biegacz

Afirmacja's Avatar
 
Chcę Ci podarować słońce, każdego dnia nowy początek


Domyślnie

Natka59 ja już o tym tutaj pisałam, ale się powtórzę. Też byłam na pierwszej wizycie w 5 tyg i zarodka nie było widać i również lekarz zasugerował, że zdarzają się tak zwane puste ciąże i mam przyjść za 3 tyg, jak widzisz moja kluseczka niedługo się urodzi, więc i u Ciebie wszystko będzie dobrze.

Stary 14-08-11, 15:35  #83 (permalink)
Osesek
 

Zarejestrowany: 13-08-2011
Posty: 11
2 podziękowań w 2 postach
Domyślnie

delfina5 i Afirmacja dziękuję Wam za słowa otuchy to dużo dla mnie znaczy! jeszcze tydzień.. mam nadzieję że zobaczę dzidziusia z serduchem.. źle się ostatnio czuję pojawiły się nudności,senna i zmęczona jestem okropnie no i to kłucie w jajnikach... ach mam nadzieje że nie na darmo to wszystko... To moja pierwsza ciąża długo wyczekiwana a Wy jak się czujecie teraz i na początku poprzednich ciąży?pozdrawiam
__________________
Stary 14-08-11, 21:04  #85 (permalink)
Kwartalna Mamuśka

delfina5's Avatar
 
mazowieckie

Zarejestrowany: 29-03-2011
Posty: 3 484
569 podziękowań w 433 postach
Domyślnie


I wszystkie te symptomy sygnalizują ogromną burzę hormonów w twoim organizmie. 
Jestem absolutnie pewna , że wszystko jest ok!

Co do symptomów u mnie. W żadnej z ciąż nie miałam mdłości. Teraz też nie. Za to senność, zmęczenie i kłucie w podbrzuszu towarzyszyło każdej ciąży  Tej również.
Z symptomów, mam ogromną ochotę na mięcho w każdej postaci i niechęć do słodkiego.
I straszny śpioch ze mnie. I dodatkowo obolałe piersi. Zwłaszcza w górnej części przy pachach. 
Ale ja się z tego cieszę jak głupia :)
Bo ten ból jest inny niż przy pustych jajach płodowych. Bardziej intensywny.

A swoją drogą zastanów się nad zmianą lekarza, bo takie podejście twojego lekarza nie jest normalne. Zwłaszcza że ciąża naprawdę była podczas wizyty bardzo młoda!
U mnie okazało się że ciąża jest o tydzień młodsza niż wg @. Ale to bardzo możliwe gdyż zwykle moje cykle były dość długie 33-35 dni to norma.
Na USG zarodek miał 5 mm. Biło serduszko. Wg USG był to 6w1d a wg okresu 7w3d.
Więc sama widzisz jak złudne jest domniemanie, że rozpoczęty 6 tydzień wg @ daje obraz dziecka na USG. Gdybym poszła kilka dni wcześniej też był by widoczny tylko pęcherzyk.

Stary 16-08-11, 13:04  #89 (permalink)
Kwartalna Mamuśka

delfina5's Avatar
 
mazowieckie

Zarejestrowany: 29-03-2011
Posty: 3 484
569 podziękowań w 433 postach
Domyślnie

W czwartek mam zrobić 1 raz badanie poziomu beta HCG i po ostatniej nerwówce już mam wstręt do tego badania.
A jeszcze większy do odebrania wyniku.
W poniedziałek kolejna wizyta prywatna a w środę na NFZ. Myślę że wtedy lekarz zrobi USG i znowu nabiorę wiary i spokoju.

Uch... już wiem czemu te 9 miesięcy to stres zamiast wszech ogarniającej radości...
W poniedziałek lub wtorek czeka mnie ciężka rozmowa z szefem.

Stary 17-08-11, 15:35  #90 (permalink)
Biegacz

wona26's Avatar
 
Jestem mamą, to moja kariera...:)))

Zarejestrowany: 10-08-2010
Posty: 1 642
1 018 podziękowań w 676 postach
Domyślnie

Witam
Coś pustki tutaj na wątku:) Czy naprawdę nie ma więcej kwietniowych mam:)
delfine trzymam kciuki za wyniki:) Na pewno będą dobre. Delfine zawsze chciałaś mieć trójkę dzieci czy marzysz pocichutku o synku? Ja na pewno(przynajmniej tak mi się wydaje)skończę na dwójce no chyba,że los zdecyduje za mnie.
Jutro idę do lekarza i poproszę o zwolnienie bo nie dam rady funkcjonować normalnie w pracy. U mnie coraz gorzej samopoczuciem coraz więcej mnie mdli i jestem coraz bardziej zmęczona aż żal mi mojej Nadii,że już nie jestem z nią tak długo na placu zabaw.


Stary 17-08-11, 16:35  #91 (permalink)
Kwartalna Mamuśka

delfina5's Avatar
 
mazowieckie

Zarejestrowany: 29-03-2011
Posty: 3 484
569 podziękowań w 433 postach
Domyślnie

wona, zawsze marzyłam o trójce. Ale tak z dużą różnicą wieku między dwiema a tym trzecim.
Co do płci dziecka, wiesz po moich przygodach z ręką na sercu mogę powiedzieć, że mi kompletnie wszystko jedno.
Tak samo ucieszy mnie zdrowa córka jak i zdrowy syn.

Którejś wizyty u lekarza, moja gin powiedział mi, że to, iż mamy dwie córki z tym samym partnerem a potem taki smutne zakończenia może być spowodowane tym , że błąd na poziomie komórkowym( który był winowajcą pustych jaj płodowych) pojawił się przy płci męskiej a przy dziewczynkach jest wszystko ok.
Dlatego mam wewnętrznie zupełną akceptację na córkę.

Jutro idę na pobranie krwi i nerwówka do wyniku. Cholera, najchętniej bym tego badania nie robiła już do końca ciąży.


Stary 17-08-11, 21:48  #92 (permalink)
Osesek
 

Zarejestrowany: 13-08-2011
Posty: 11
2 podziękowań w 2 postach
Domyślnie

Oopsy Daisy dzieki! W ogóle jestem wdzięczna Wam wszystkim podniosłyście mnie na duchu! tak jakoś bardziej wierze, ze bedzie dobrze... Wszystko okaze sie w poniedziałek..
delfina5 trzymam mocno kciuki! Napewno bedzie dobrze! duzo spokoju zycze!
W poniedziałek lub wtorek czeka mnie ciężka rozmowa z szefem. w sensie masz zamiar powiedziec mu o ciazy? W ogole kiedy powinno sie powiedziec kierowniczce o ciazy?
wona26 doskonale Cie rozumiem bo u mnie zaczely sie typowe poranne mdlosci, mecza mnie okrutnie a najgorsze jest to, ze nie moge nikomu o ciazy powiedziec. Podejzewam ze niedlugo wspolpracownicy sie domysla a wolalabym zeby szefowa dowiedziala sie ode mnie... No ale narazie ciaza jeszcze nie potwierdzona... W ogole to planowalam powiedziec po 3 miesiacu bo jakos to pewniej no i mam umowe na czas okreslony Pozdrawiam trzymajcie się
__________________


Stary 17-08-11, 21:52  #93 (permalink)
Kwartalna Mamuśka

delfina5's Avatar
 
mazowieckie

Zarejestrowany: 29-03-2011
Posty: 3 484
569 podziękowań w 433 postach
Domyślnie

Mam umowę na czas nieokreślony. We wtorek chcę iść już na zwolnienie chorobowe.
A co do podnoszenia na duchu :) od tego jesteśmy.
Ale naprawę ja WIEM, ŻE BĘDZIE OK. Nie zamartwiaj się już.

Stary 18-08-11, 16:44  #98 (permalink)
Kwartalna Mamuśka

delfina5's Avatar
 
mazowieckie

Zarejestrowany: 29-03-2011
Posty: 3 484
569 podziękowań w 433 postach
Domyślnie

Jak to jest z tymi tygodniami?
Jeśli teraz jest 7 tydzień i 4 dzień to mówimy o byciu w 7 tygodniu ciąży czy 8???

Dziś odebrałam wynik beta HCG 20 496
Dzwoniłam do lekarki z informacją.
Powiedziała, że jest piękne!
A ja na to: a czy nie za niskie?
Gin: Bo jak cię palnę zaraz!


No to znaczy, że jest ok.

Stary 18-08-11, 16:53  #102 (permalink)
Kwartalna Mamuśka

delfina5's Avatar
 
mazowieckie

Zarejestrowany: 29-03-2011
Posty: 3 484
569 podziękowań w 433 postach
Domyślnie

Mosia, ale co z tymi normami Beta HCG?
Są tam widełki i znaczy że łapię się jako 7 czy 8. Bo jak 7 to ok. A ósmy wychomi mi za mało. A w ogóle to moja gin zaraz mnie palnie! 
__________________
Stary 18-08-11, 16:54  #103 (permalink)
Kwartalna Mamuśka

delfina5's Avatar
 
mazowieckie

Zarejestrowany: 29-03-2011
Posty: 3 484
569 podziękowań w 433 postach
Domyślnie

Cytat:
mamma napisała Zobacz post
delfina5 ja miałam w 8 t i 1d bete 17 846 i urodzilam zdrowa coreczke . Takze trzymam kciuki za Ciebie :) masz bardzo ładny przyrost :)
Kocham cię mamma!
Dziękuję z całego serca!

Stary 18-08-11, 16:56  #104 (permalink)
Przyjaciółka Forum

mosia's Avatar
 
nas troje

Zarejestrowany: 8-07-2009
Miejscowość: góry świętokrzyskie
Posty: 33 898
Nastrój: 
12 447 podziękowań w 7 562 postach
Wyślij wiadomość przez Skype™ do mosia Wyślij wiadomość przez Gadu Gadu do mosia
Domyślnie

Cytat:
delfina5 napisała Zobacz post
Mosia, ale co z tymi normami Beta HCG?
Są tam widełki i znaczy że łapię się jako 7 czy 8. Bo jak 7 to ok. A ósmy wychomi mi za mało. A w ogóle to moja gin zaraz mnie palnie! 
zaraz ja cię palnę chyba. 
ciesz się, że jest ładna beta.
tygodniami ciąży się nie przejmuj bo to i tak ci się wszystko może przestawić.
termin teraz masz na któregoś tam a na następnej wizycie lekarz ci powie, że wychodzi wcześniej albo później.
__________________

Stary 18-08-11, 17:04  #105 (permalink)
Przyjaciółka Forum

mosia's Avatar
 
nas troje


Domyślnie

ciesz się naprawdę.
ja też na początku panikowałam, i żałuję teraz bo zamiast się cieszyć to w każdej informacji itp doszukiwałam się złego.
nie warto.

jesteś w ciąży, czyż to nie wspaniałe? 


Stary 18-08-11, 17:04  #106 (permalink)
Mistrz

mamma's Avatar
 
Happiness lies in your own hand!

Zarejestrowany: 29-07-2009
Miejscowość: Edinburgh
Posty: 5 662
4 378 podziękowań w 2 478 postach
Moja galeria: Zobacz galerię użytkownika mamma
Wyślij wiadomość przez Gadu Gadu do mamma



Jeszcze Ci tylko napisze ,ze nastepnego dnia bylam na USG i wyszlo ,ze dzidzia ma rowne 8 tygodni ,wiec ten wynik tak jakby byl z 7t i 6d ,a Ty masz 3 dni roznicy w dol i do tego wyzsza Bete wiec tym bardziej nie martwilabym sie - no i juz widzialas serduszko, a te normy to wiesz usrednione sa i nie wolno tak sztywno trzymac sie tych tabelek, bo kazda ciaza inna:)

Buziaki dla fasoleczki

no i sentment mam do kwietnia  mialam termin na 19 jednak moj syn jeszcze 11 dni posiedzial dluzej , no ale jest z Kwietnia :)


Stary 18-08-11, 17:07  #107 (permalink)
Kwartalna Mamuśka

delfina5's Avatar
 
mazowieckie

Zarejestrowany: 29-03-2011
Posty: 3 484
569 podziękowań w 433 postach
Domyślnie

a zaglądaj tu mamma, a pocieszaj i w ogóle, dziel się doświadczeniem, bo ja to myślę, że strasznie mało tych kwietniowych mam na wątku. Chyba lipiec był bardzo wstrzemieźliwym miesiącem 


Stary 18-08-11, 17:09  #108 (permalink)
Kwartalna Mamuśka

delfina5's Avatar
 
mazowieckie

Zarejestrowany: 29-03-2011
Posty: 3 484
569 podziękowań w 433 postach
Domyślnie

Cytat:
mosia napisała Zobacz post
ciesz się naprawdę.
ja też na początku panikowałam, i żałuję teraz bo zamiast się cieszyć to w każdej informacji itp doszukiwałam się złego.
nie warto.

jesteś w ciąży, czyż to nie wspaniałe? 
Cudowne i wspaniałe. Ale wiesz Mosiu, teraz robiła byś dokładnie tak samo 
__________________
,,Kocham Was córeczki, jesteście dla mnie najważniejsze na świecie,,.

Zosia Elżbieta przyszła na świat 30 sierpnia 2012 r o godz 12.05
Waga 4110 g 58 cm długości



delfina5 is offline  Odpowiedź z Cytowaniem Do góry
Stary 18-08-11, 17:10  #109 (permalink)
Przyjaciółka Forum

mosia's Avatar
 
nas troje

Zarejestrowany: 8-07-2009
Miejscowość: góry świętokrzyskie
Posty: 33 898
Nastrój: 
12 447 podziękowań w 7 562 postach
Wyślij wiadomość przez Skype™ do mosia Wyślij wiadomość przez Gadu Gadu do mosia
Domyślnie

Cytat:
delfina5 napisała Zobacz post
Cytat:
mosia napisała Zobacz post
ciesz się naprawdę.
ja też na początku panikowałam, i żałuję teraz bo zamiast się cieszyć to w każdej informacji itp doszukiwałam się złego.
nie warto.

jesteś w ciąży, czyż to nie wspaniałe? 
Cudowne i wspaniałe. Ale wiesz Mosiu, teraz robiła byś dokładnie tak samo 
pewnie tak. 
ja się uspokoiłam lekko jak zobaczyłam serduszko ( 7 tydz 2 dzień )
a uwierzyłam jak zobaczyłam małego człowieczka i to jak się rusza ( 12 tydz 3 dzień ) 
Stary 19-08-11, 11:48  #112 (permalink)
Kwartalna Mamuśka

delfina5's Avatar
 
mazowieckie

Zarejestrowany: 29-03-2011
Posty: 3 484
569 podziękowań w 433 postach
Domyślnie

W końcu mamy piękną letnią pogodę. mam nadzieję że utrzyma się na dłużej.
Jutro jeszcze do pracy.
Może złapię trochę tego lata w akumulatorki.
Dzieciaki się cieszą, że będę w domu, ale pewnie ta radość szybko im przejdzie, bo strasznie ich ganiam 
U mnie nie przejdzie najpierw telewizja i komputer a potem przed moim powrotem zamiatanie wszystkiego aby z oczu zeszło.
Ciekawe jak ja się przyzwyczaję do tych ich ciągłych kłótni 
Stary 19-08-11, 11:59  #114 (permalink)
Mistrz

rorita's Avatar
 
uczymy się siebie nawzajem...

Zarejestrowany: 7-01-2009
Miejscowość: Gdańsk
Posty: 19 265
Nastrój: 
11 107 podziękowań w 6 258 postach
Moja galeria: Zobacz galerię użytkownika rorita
Wyślij wiadomość przez Gadu Gadu do rorita
Domyślnie

Witam :) Póki co sie nie napalam (tak jak ostatnim razem i wyszło jak wyszło :() ,ale 1,5 tyg temu na teście ujrzałam dwie piękne, grube czerwone krechy :) ginekolodzy na urlopach i najwcześniejszy termin wizyty na nfz mam na 7 września ,prywatnie moja ma termin dopiero na 15 września i nie wiem czy iść do kogoś innego czy czekać  na bete boję się iść ,bo wtedy dzień po odebraniu wyniku i radości było po wszystkim... także obstawiam połowę lub koniec kwietnia :)

Stary 19-08-11, 13:22  #117 (permalink)
Kwartalna Mamuśka

delfina5's Avatar
 
mazowieckie

Zarejestrowany: 29-03-2011
Posty: 3 484
569 podziękowań w 433 postach
Domyślnie


rorita, będę mocno trzymać kciuki!

Jeśli możesz i chcesz przypomnij swoje doświadczenia.
Rorita w kwestii lekarza, poszła bym od razu. Moja gin od razu dała mi luteinę dopochwowo 2 x dziennie. Ja nie wiem czy to dzięki niej czy inne czynniki zadecydowały ale perełka już była widoczna na USG i bijące serduszko (USG 8 sierpnia).
Myślę, że warto zapobiegawczo włączyć ten lek, zwłaszcza że bardzo szybko zaszłaś w ciążę po poronieniu.

Co do badania Beta HCG - ja też ma niefajne doświadczenia z tym badaniem. Kupa stresu czasem uzasadnionego czasem nie. Wczoraj też odebrałam wynik, przeszło 20 tysięcy. Lekarka mówi, że wynik bardzo dobry. Tyle się człowiek naczytał o tych normach, że już wariuje.

Stary 21-08-11, 21:15  #131 (permalink)
Kwartalna Mamuśka

delfina5's Avatar
 
mazowieckie

Zarejestrowany: 29-03-2011
Posty: 3 484
569 podziękowań w 433 postach
Domyślnie

Gratuluję i obiecuję wspierać i z ochotą przyjować wsparcie 
Od tego tu jesteśmy dziewczyny, aby swoim doświadczeniem i optymizmem pomagać każdemu kto tego będzie potrzebował.
Abyśmy tych chwil słabości i zwątpienia miały jak najmniej.
Cieszę się, że nas przybyło 
Nareszcie!

Anagat , gratuluję bijącego serduszka! To był najbardziej wyczekiwany przeze mnie widok.
Mam nadzieję, że moja środowa wizyta przyniesie ponowne ukojenie i natchnie myślą o rodzącym się we mnei życiu:)
Może wkońcu pozwolę dzieciakom mówić o naszej przyszłości powięszonej o nowego członka rodziny.
__________________

Stary 21-08-11, 21:25  #132 (permalink)
Kwartalna Mamuśka

delfina5's Avatar
 
mazowieckie

Zarejestrowany: 29-03-2011
Posty: 3 484
569 podziękowań w 433 postach
Domyślnie

Cytat:
ciri napisała Zobacz post
dziewczyny gratuluję wszystkim!
DELFINA - Tobie gratuluję szczególnie kochana :)
Ciri kochanie, DZIĘKUJĘ.
Nawet nie wyobrażasz sobie mojej radości 
I czekam na dobre wieści od Ciebie i Mamaliny

Stary 21-08-11, 21:33  #133 (permalink)
Kwartalna Mamuśka

delfina5's Avatar
 
mazowieckie

Zarejestrowany: 29-03-2011
Posty: 3 484
569 podziękowań w 433 postach
Domyślnie

Meldujcie dziewczyny o każdej wizycie u gin.
Jeśli dostaniecie od lekarza po badaniu, planowany termin narodzin dziecka zrobimy na pierwszej suwaczki.
U mnie wg USG 1 kwiecień. Ale jak znam życie może być wcześniej. Póki co można przyjąć 1 kwiecień, skorygujemy po USG w 11 tygodniu. Kurna czyli za jakieś 3 tygodnie.
W jakim wieku jesteście? Mam 35 lat. Czy jestem najstarszą z was?

Stary 21-08-11, 21:35  #134 (permalink)
Kwartalna Mamuśka

delfina5's Avatar
 
mazowieckie

Zarejestrowany: 29-03-2011
Posty: 3 484
569 podziękowań w 433 postach
Domyślnie

Mam pytanie. Jak to jest z kąpielą na początku ciąży. Ja uwieliam gorącą wodę 
Czy powinnam zrezygnować z takich gorących kąpieli? U mnie zwykle temperatura wody znacznie przekracza 40 stopni. Czy wiecie ile może trwać taka kąpiel aby nie było ryzyka dla dziecka?

Stary 22-08-11, 19:24  #144 (permalink)
Kwartalna Mamuśka

delfina5's Avatar
 
mazowieckie

Zarejestrowany: 29-03-2011
Posty: 3 484
569 podziękowań w 433 postach
Domyślnie

A ja znowu się zamartwiam.
Dziś byłam na wizycie. Wg gin wszystko jest OK ,ale ja z niepokojem patrzę na to, że wg beta HCG to 7 tydzeń, wg USG 8 a wg miesiączki 9. Wariactwo

W środę idę na USG i już mam strasznego stresa. Czy aby perełka rozwija się prawidłowo, czy rośnie.
Na dodatek to będzie ten sam lekarz , którego mars na czole widziałam już dwukrotnie przy poprzednich ciążach.


A jutro czeka mnie rozmowa z szefem. Kolejny stres . Nie wiem jak to rozegrać.
Zadzwonić dziś do niego i poprosić jutro o spotkanie? Dziś teoretycznie byłam na urlopie.Teoretycznie gdyż jutro zaniosę zwolnienie od dziś na miesiąc. Nie chcę za sobą palić mostów. Wg niego powinnam być jutro w pracy ale nie ma pewności o której on będzie. Jechać i wyczekiwać, też chyba bez sensu. Chociaż może tak powinnam zrobić.

Stary 22-08-11, 19:56  #148 (permalink)
Biegacz

wona26's Avatar
 
Jestem mamą, to moja kariera...:)))

Zarejestrowany: 10-08-2010
Posty: 1 642
1 018 podziękowań w 676 postach
Domyślnie

delfina nie zamartwiaj się tydzień ciąży może zmieniać się co wizytę +/- 2tyg. Od miesiączki zawsze będzie dłuższy a od zapłodnienia trzeba odjąć ok 2tyg. Jeśli ma się dość długie cykle to tygodnie mogą się trochę zmienić wg USG. Najważniejsze,że z dzidzią jest ok!
A do szefa jedź i powiedź mu o ciąży i daj zwolnienie. Tak chyba byłoby lepiej.

Stary 22-08-11, 21:22  #152 (permalink)
Kwartalna Mamuśka

delfina5's Avatar
 
mazowieckie

Zarejestrowany: 29-03-2011
Posty: 3 484
569 podziękowań w 433 postach

Natka , jakie wieści u ciebie?
Dziś miałaś mieć wizytę, która miała wyjaśnić wszystko. Melduj szybko!

Stary 22-08-11, 21:50  #153 (permalink)
Osesek
 

Zarejestrowany: 13-08-2011
Posty: 11
2 podziękowań w 2 postach
Domyślnie

Witam kilka dni mi uciekło na forum ale stresowałam się dzisiejszym usg...
A ja znowu się zamartwiam.
Dziś byłam na wizycie. Wg gin wszystko jest OK ,ale ja z niepokojem patrzę na to, że wg beta HCG to 7 tydzeń, wg USG 8 a wg miesiączki 9. Wariactwo
 
Delfina
 aż śmiać mi się chce z sytuacji, bo dzisiaj miałam to samo.
Wróciłam od gin niby się trochę uspokoiłam jest dzidziuś i serducho! ale... też dzidziuś jest tydzień młodszy niż wg @ na szczęście przyjaciółka powiedziała mi, ze u niej w pierwszej ciąży była różnica 2 tyg a później wszystko się wyrównało. Mam powtórzyć badanie za 2 tyg.
A co do l4 to stwierdziłam ze jednak pójdę tak jak zakładałam w 6 mies.
Widzę, że przybyło mamusiek gratuluję!

Stary 22-08-11, 21:53  #154 (permalink)
Osesek
 

Zarejestrowany: 13-08-2011
Posty: 11
2 podziękowań w 2 postach
Domyślnie

hahah dobre Delfina pół godziny skrobałam post w miedzyczasie dzwonila siostra a Ty zdazyłaś mnie uprzedzic Miło ze pamietałas pozdrawiam

Stary 22-08-11, 21:56  #155 (permalink)
Kwartalna Mamuśka

delfina5's Avatar
 
mazowieckie

Zarejestrowany: 29-03-2011
Posty: 3 484
569 podziękowań w 433 postach
Domyślnie

Natka, GRATULUJĘ!

Jakże się cieszę! I na przyszłość nie zwlekaj mi tu z żadnymi wieściami! Wiesz, że nas ciężarnych nie wolno denerwować 

Stary 22-08-11, 21:58  #156 (permalink)
Kwartalna Mamuśka

delfina5's Avatar
 
mazowieckie

Zarejestrowany: 29-03-2011
Posty: 3 484
569 podziękowań w 433 postach
Domyślnie

Cytat:
Natka59 napisała Zobacz post
hahah dobre Delfina pół godziny skrobałam post w miedzyczasie dzwonila siostra a Ty zdazyłaś mnie uprzedzic Miło ze pamietałas pozdrawiam
TAKI post to się skrobie 30 sekund!
Widać Natka mamy bratnie dusze 

Stary 22-08-11, 22:04  #157 (permalink)
Osesek
 

Zarejestrowany: 13-08-2011
Posty: 11
2 podziękowań w 2 postach
Domyślnie

No tak tylko jeszcze siostrze opowiadalam o serduchu i w ogole achhh jednak jest przezycie rok staran, 2 tyg niepewnosci, pierwsza ciaza... Delfina bardzo sie ciesze ze u Ciebie tez ok. trzymam mocno kciuki i zycze nam wszystkim spokojnej ciazy, bo jak to napisalas nie mozna sie stresowac ;)

 
Stary 23-08-11, 21:49  #181 (permalink)
Kwartalna Mamuśka

delfina5's Avatar
 
mazowieckie

Zarejestrowany: 29-03-2011
Posty: 3 484
569 podziękowań w 433 postach
Domyślnie

Cytat:
rorita napisała Zobacz post


Dziewczyny chodzicie na nfz czy prywatnie????????
Ja i tak i tak. Jutro mam pierwsza wizytę na NFZ i pewnie USG bo lekarz robi tam w standardzie. W sumie na NFZ po to aby mieć skierowania na bezpłatne badania. Prywatnie pochłaniają one sporo pieniędzy.


Stary 23-08-11, 21:54  #182 (permalink)
Kwartalna Mamuśka

delfina5's Avatar
 
mazowieckie

Zarejestrowany: 29-03-2011
Posty: 3 484
569 podziękowań w 433 postach
Domyślnie

Cytat:
mamma napisała Zobacz post
[b]
Delfina co u Ciebie Kochana ??? jak samopoczucie???
Dziękuję, samopoczucie bardzo dobre choć mam stracha przed jutrzejszą wizytą. Ten lekarz mimo, że bardzo miły niedobrze mi się kojarzy.

Mdłości nie mam i nie miałam wcale. Zresztą z obiema córkami było podobnie. Wczoraj byłam na wizycie u pryw gin i prosiłam ją abyśmy tej pieprzonej bety już wcale nie robiły. Powiedziała, że jak jutro na USG będzie wszystko ok to nie widzi takiej potrzeby.
Dziś miałam ciężki dzień. Dwie godziny czekania na szefa bardzo mnie nadwyrężyły nerwowo. A jego reakcja i rozmowa jak najbardziej pozytywna.
Nawet usłyszałam pochwałę pod adresem mojej dotychczasowej pracy. No nieźle, a bez tego przez 5 lat się nie dało?
__________________


Stary 23-08-11, 22:15  #188 (permalink)
Kwartalna Mamuśka

delfina5's Avatar
 
mazowieckie

Zarejestrowany: 29-03-2011
Posty: 3 484
569 podziękowań w 433 postach
 
Co do moich córek, bardzo cieszą się na rodzeństwo. Obiecują pomoc a nawet planują w któej pokoju ma stać łóżeczko. Narazie nie mówię im, że w moim 
Myślę , że bardzo mi pomogą przy maluszku. To takie cudowne dzieciaki.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz